دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1399 - 17:00
در وبینار توانمندسازی «کارآفرینی دانش‌بنیان» مطرح شد؛

تعامل فناوران و صنعتگران؛ لازمه موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان

وبینار توانمندسازی «کارآفرینی دانش‌بنیان» با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 507221
2418858.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در راستای برنامه توانمندسازی دوشنبه‌های وبیناری، وبینار توانمندسازی «کارآفرینی دانش‌بنیان» با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط واحد اصفهان امروز در سطح ملی برگزار شد.
این وبینار تخصصی با سخنرانی فرید نجات‌بخش و با همت امید خواجه، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برای اعضای باشگاه پژوهشگران، انجمن‌های علمی دانشجویی و دانشجویان علاقه‌مند برگزار شد.
در ابتدای این وبینار امید خواجه، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان هدف از برگزاری این رویداد را آشنا ساختن مخاطبان با مفهوم کارآفرینی دانش‌بنیان از زبان یکی از مدیران موفق شرکت‌های دانش‌بنیان بیان کرد.



سپس فرید نجات‌بخش، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان طی سخنانی آفرینش را از صفات الهی دانست و لازمه خلیفه‌اللهی انسان را تلاش در جهت آفریدن بیان کرد.
وی با این مقدمه توضیحاتی در مورد سبک زندگی کارآفرینان ارائه کرد و مولفه‌های کارآفرینی را برشمرد.
این مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان، گردآمدن افراد دانشمند، فناور و صنعتگری که دغدغه مشابه داشته باشند را لازمه موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و جوانان کارآفرین را دعوت کرد تا به جای محصول‌محوری یا خدمت‌محوری درصدد ارزش آفرینی باشند.
نجات‌بخش در پایان وبینار به سوالات تعدادی از شرکت‌کنندگان پاسخ داد و تاکید کرد اگر ۲۰ سال به عقب برگردد، باز هم همین مسیر را در پیش خواهد گرفت.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته